39.rész. A szakítás és a csajos nap

2013.02.18 19:10

És egy szerkeztett kép került fel rólam és Zayn-ról:

-Ez mi???? - üvöltötte le Carlos a fejem-

-Ez megszerkeztett egy képeet!!!!

-És miért higgyek neked????

-Ezért!!! -és megmutattam neki a képet amin VELE(Carlos-sal) csókolózom-

-Na jóóó.... most megyek és beszélek vele!!! - mondta dühösen Carlos-

-Várj én is megyek!!!! - mentem utána-

Amikor kementem az ajtónkon láttam hogy Dominika böröndökkel megy le a lépcsőn.

-Héhéhéhé..... Hova mész!!!!! - fogtam vissza-

-Elköltözöm... vissza ahonnan jöttem!!!! - mondta könnyes szemmel-

-De..de miért????

-Mert mikor elmondtam Louisnak hogy Liam kikezdett velem és megcsókolt!!! És mikor ezt megtudta szakított velem!!!!

-És ennyi??? Ezért mész el????

-Igeen!!! Mert nem tudnék vele aludni!!!

-Figyelj van itt egy vendég szoba ahol lakhatsz... meg ha valakinek el kéne menni akkor az ő mert te mégis csak James huga vagy!!!

-Jó akkor ott lakom és az pedig tényleg igaz!!! -ölelt meg-

Bevezettem a szobába:

 

-Na tetszik??? - kérdeztem mosolyogva-

-Aztaaa... igen nagyoon!!!!

-Oké... akkor öltözz át és gyere!!!

-Hova is??

-Hát csajos napot tartunk!!!

-Dehát 11:00 óraa!!!!

-Igen és??

-És éhes leszeek!!! - mondta nevetve-

-Okéé!!! Akkor átöltözöm!!

Dominika ruhája:

 

Én ruhám:

 

-Indulhatunk?? -mentem le hozzá-

-Igeen!!!!

-Sziasztok majd jövüünk!!!

-Hova is mentek?? -kérdezte Kames-

-Csajos napot tartunk!!! Szóval sziasztook!!!

Elindultunk rögtön a Mc Donald's-ba vettük az irányt , mind a kettem rendeltünk egy a Big Mac menüt!!

Utána elmentünk a plázába és mind a ketten csináltattunk(kifestettük) körmöt!!

 

Én körmöm:

 

Dominika körme:

Majd miután kész lett a körmünk elmentünk és vettünk egy pár ruhát. És mikor már minden boltot bejártunk , fogtunk egy taxit és haza mentünk mikor beléptünk a kapun kaptam egy sms-t hogy menjek le a partra !!! Mondtam Dominikának hogy

-Én lemegyek a partra Carloshoz!!

-Ok!! Menj!!

Lementem a partra. Dominika pedig bement a házba és...............