40.rész. Az ajándék.

2013.02.19 17:26

Dominika szemszöge:

Dominika belépett és Louis állt elötte egy kis Pekingi Palotapincsivel:

-Jajj....... De aranyoos!! ^-^

-Tényleeg... tetszik Kicsim??

-Igeen!! Nagyooon!!! De ezt miért is kaptam nem szakítottunk??? - néztem furán-

-Hát mert azt szeretném hogy megbocsáss nekem!! Délelőtt hülye voltam nagyon ..nagyon..nagyon... és én még mindig SZERETLEK!!!! A fotózáson elhiszem hogy Liam kezdte, ő márcsak ilyen mindig féltékeny rám!!! Bocsáss meg kérlek!!!!  - mondta Louis letérdelve és felállítottam és megcsókoltam-

-Persze hogy megbocsátok kis gyagyám!! Én téged mindennél jobban SZERETLEEK!!! -öleltem meg-

 

Anett(én) szemszöge:

Mikor leértem a többiekhez a partra megkérdeztem hogy:

-Mi  bajotok, miért nem mehettem be???

- Hát csak mert Louis megakarja lepni Dominikát !!!! -fogta be a számat Nani-

-Ja.. de azért elengadhetnél!!!! - mormogtam-

-Ja de persze!! - mosolygott--

-Köszönöm!!! Na de most már mehetünk!!!

-Mi honnan veszed hogy oda adta már neki?? -kérdezte Harry-

-Csak abból gondolom hogy kaptam egy sms-t Dominikától amiben ez állt:ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁáááááááááááááááááááááááááááááhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

-Jaaaa.... akkor mennyünk!! - húzott maga után Carlos-

-Na várj Carlos állj meg egy kicsit!!!!!

-Igen!!!

-Gyere ide és fordulj meg!!!!

-Okéé!!!

Megfordult én pedig ráugrottam a hátára....

 

Carlos szemszöge:

Mikor Anett rámugrott én elkezdtem vele futni be a tengerbe mikor beértünk:

-Ááá... Carloos tegyél le!!

-Nem mivel te ugrottál rám!!!

-Jó akkor ne tegyél le de nehogy le dobj!!!

-Okéé!!!! Kedves fiú vagyok.. tudod !!!

-Te kedves!!! Hihihihihi !!! -kuncogott-

-Tényleg nevettél??

-Nem.neem..neeem!!!!!

Elindultam kifele úgy hogy még midig a hátamon van!!! Mikor "véletlenül" megbotlottam és elestünk!!

-Carlos.... -fröcskölt le Anett -

-Bocsii.. elesteem!!!! -vigyorogtam-

-Jó...na de mennyünk!!! - állt fel és engem is felsegített és bementünk-

 

Anett(Én) szemszöge:

Mikor beértünk a házba mindenki megkérdezte hogy:

-Mi történt veletek??? - kérdezte Dominika egy kiskutyával az ölében-

-Carlos!!!

-Jaa...most már értjük!!! - mondták vigyorogva-

Én felmentem átöltözni és mikor lementem Carlos és a többi fiú leültek video játékozni.

-Carlos tiszta víz vagy!!! - mondta neki Elizabet-

-Oké vegyél nekem GumiMacíí-t !!!

-Mi?? -nézett hülyén Eliabet-

-Nyugi. Ilyenkor nem figyelnek mit mondunk!!

-Jaa...tényleg??

-Igen figyelj!!! Kendall elmentünk kirabolni egy boltot!!!

-Oké vegyél kabátot!! - mutogatott Kendall-

-Na mindedj én elmentem futni!! Sziasztok!! Gyere Sydney !!!