41.rész. A nap!!!

2013.02.20 19:44

Kendall szemszöge:

Mikor végeztünk a játékkal felpattantam a kanpéról és felrohantam az emeletre be Anett szobájába. Üvöltva rohantam le hogy Anett tényleg elment rabolni!!!

-Nyugii Cicaa, csak elment futni Sydney-vel!! - nyugtatott Dzsina-

-Jajj...akkor jó!!!! Na én megyek aludni !! -nyújtózkodtam-

-Mi de mégcsak 11-óra. -nézett hülyén Szandi-

-Jó lehet de akkor is fáradt vagyok!! Kell délutánra az élet! -pusziltam meg Szandi arcát-

-De ...de miért??? És miért kaptam puszit???

-Hát mert este megyünk el a fiúkkal mert kanbuli lesz!! És nem mond hogy nem volt jó!!! -húzkodtam a szemöldököm-

-Nem mondtam hogy nem volt jóó!!! És  jó akkor mi is bulizzunk csajook!!!! -kiáltott fel Szandi-

-Okééé!! -kiáltotta a többi lány-

-Na jó én mentem pihenni!!!-indultam fel-

Felmentem aludni és mikor bedöltem az ágyba.....

 

Anett szemszöge:

Futottam a strandon mellettem Sydney aki egyszer  berohant a tengerbe játszani!! Én utána mentem volna de valaki megfogott hátulról befogta a szemem és azt mondta:

-Találd ki kivagyok!!!

-Nem tudom de engedj el!! MOST!!!

-Miért endegdnélek??

-Mert hívom a "kis" kutyámat és ő megvéd!!!

-Ne már tudom hogy Carlos kutyája!!! Egyik legjobb haveroom!!!

-Sydney, Sydneyyy.... -ordítottam Sydney meghallotta és elkezdett felénk futni a személy megfordított megcsókolt eldobott magától és elszaladt hátulról még megismertem ő volt az:

Sydney oda jött megszagolt majd megnyalta az arcom és leült mellém! Carlos kijött megkeresni és találkozott Zayn-nel ahogy fut utána meglátott engem ahogy ülök a homokban. Odafutott:

-Jól vagy?? - segített fel-

-Igen! -poroltam le magam-

-Zayn??

-Igen ő volt!!! Igaz Sydney??? -néztem le rá-

-Találkoztam vele!! És mit csinált???

-Hát idejött lefogott és mikor hívtam Sydney-t megcsókolt!! - itt bekönnyezett a szemem-

-Ne sírj kicsim!!! Többet nem veszek össze veled!!! - mosolygott és az én arcomon is megjelent egy kismosoly mikor megcsókolt-

-Oké. De menjünk!!

-Jó! Gyere Sydney!!! - kiabált Sdneynek-

 

Carlos szemszöge:

Mikor a parton találkoztam Zayn-nel és utána megláttam Anett-et egyből tudtam hogy valami nem lesz itt jó!!!! Oda mentem Anett-hez és mikor elmondta na akkor nagyon haragudtam Zayn-re. De nem mutattam ki hogy Anett ne legyen ideges. Vissza mentünka házba én felmentem átöltözni az estére a lányok lent maradtak de 5perc múvla feljött Anett és ő is készülödött valahova(?) .

 

Anett szemszöge:

Carlos felment átöltözni és pedig leültem a lányokhoz. Szandi , Alexa és Andi azt beszélték meg hogy elmennek vásárolni. Elizabet és Vivy otthon maradtak és felmentek aludni. Mi pedig elmentünk sétálni Dzsina , Nani , Dominika és én!!! Elindultunk már a második parkban voltunk mikor megkértek a lányok hogy csináljak róluk egy fényképet:

A képet rögtön feltöltöttem Twiterre: /Of my best friends (a part of)! I love them! @NaniDemiMaslow  @DzsinaMileyThorne  and  @DominikaSelenaMaslow  !! <3

Utána csináltunk még egy pár képet , de nem volt több hely a telefonomon ezért beültünk egy kávézóba. Mindenki rendelt egy sütit és forrócsokit ,  utána pedig kiültünk a hátsó terszra ahonnan nagyon szép kilátás volt a tengerre a pillanatot egy ember zavarta az az ember pedig.........