42.rész. Buli az 1D-vel !

2013.02.21 20:24

Az az ember pedig Niall volt:?

-Sziasztok. Csak azt akartam mondani hogy este lesz egy buli nálunk!!! És hogy gyeretek el, a fiúknak már szóltam!!

-Szia. Oké el megyünk. De a fiúk buliba vannak, nem?

-De, de haza mentek mert azt mondták hogy nagyon szar volt!!!

-Ja. Oké. Akkor megyünk is, majd találkozunka bulin!! Szia Niall !

-Sziasztok!!

 

James szemszöge:

Elindultunka buliba , az úton tök jól elvoltunk hülyültünk..De mikor oda értünk egy nagyon rossz banda játszott azthittük hogy hamar vége lesz! De egész éjszaka ők játszanak!! Ezért körbe néztünk ittunk egy sört, és hazamentünk. Haza felé Kendallnak csörgött a telefonja:

Telefon beszélgetés:

Niall=N      Kendall=K

N:Csá Kéjdog!

K:Csá!! Mizu??

N:Csak annyi hogy este buli lesz nálunk! És ygeretek el, ha van kedvetek!

K:Oké...persze hogy megyünk!!!

N:Ok! Akkor este nálunk! Szia!

K:Oké. Csáóó!!!

*Telefon beszélgetés vége*

-Na mivan?? - néztett hátra a kormánytól Carlos-

-Azt mondta hogy este buli lesz náluk!! És hogy megyünk-e???!!

-IGEEN!!! - kiáltottunk fel-

 

Anett szemszöge:

Mikor haza értünk a fiuk már készvoltak és felküldtek minket is átöltözni. Felmentünk elkezdtem kutatni a szekrényemben mikor valaki hirtelen megölelt hátulról!

-Áááhh.. - sikítottam volna ha valaki nem súgja a fülembe:-

-Nyugii... csak én vagyok!! - nyugtatott és csókolt meg Carlos <3 -

-Okéé..gyere segíts ruhát keresni!!!

-Nem muszáj ruhaa!!! - huzott magához-

-Carloos.....!!!

Kiküldtem majd felöltözteem és lementem.

-Mehetüünk.... -ugrottam át pár lépcső fokot-

-Véégre!!! - sóhajtott James-

-Kuss.. Maslow!! - néztem rá-

-Mert ha neem??? - játszadozott-

-Indulj meg!!!!

-Jó!! -és elindultunk-

Pár perc múlva oda is értünk. Kiszálltunk a kocsiból és bementünk mindenki mindenkinek puszi & ölelés, de mikor Zayn-hez értem nem akart elengedni Carlos szedte lerólam és megcsókolt!! A fiúk leültek a aknapéra én felpattantam és kikiáltottam hogy:

-Nagy mosooolyt!!!

A kép után Louis felrángatott az emeletre hogy mutatni akar valamit mikor beértünk a szobába elövett egy kes dobozt és megkérdezte hogy szerintem tetszik-e majd Dominikának. Azt mondtam neki hogy igen nagyon szép!!! Ezért vissza mentünk ő kiment Dominikához mi pedig elkezdtünk táncolni mikor hirtelen Zayn-nel találtam magam táncolni és elkezdett fogdozni és csókolgatni mikor ezt Carlos meglátta oda jött és........