43.rész. Zayn vs. Carlos & Liam vs. Louis !! Part1

2013.02.22 11:14

Carlos oda jött és elhuzott majd megpuszilta az arcom , ekkor Zayn behuzott neki egyet Carlos pedig vissza ütött és ebből egy nagy bunyó kerekedett!!!

Logan és James lefogta Carlos-t , Kendall és Harry pedig Zayn-t!!!! Mind ketten lenyugodtak, de mi haza mentünk, Louis és Harry társaságában mivel ott aludta Alexánál és Dominikánál !! Carlos a kanapén feküdt:

-Jól vagy Nyúlbogyóm??? - ültem oda mellé-

-Igen!! És Nyúlbogyóó???? -ült fel-

-Igen!!!!- pusziltam meg-

-Na ő nagysága feküdjön vissza, hoztam fagyaztott borsót az arcára!!! - jött oda Elizabet-

-De, neeeeem szereteeem a borsóót!!!! -nyafogott-

-Nem kell megenned, csak rakd a fejedre, Spongyabob!!! -mondta Andi-

-De miért Spongybabooob?? Én Patrik a akarok lennii!!!!

-Jó akkor Patrik!!! Na de tedd oda az arcodhoz!! MOST!!!! -üvöltött rá Dzsina-

-Jóóól vannaaa.....

-Na de mi megyünk aludni !!! -mondtuk egyszerre-

-Okéé... Jó Éjt!!!

-Jó Éjt!! -mentem volna fel de vissza huzott-

-Nyúlbogyóm, nem adsz egy jó éjt puszit?? -nézett bocsi szemekkel-

-Nem.... és nem hatnak a boci szemek!!! - de mégis hatottak és megcsókoltam majd felmentem-

 

John szemszöge:

Reggel mikor felébredtem az én kicsikém ott feküdt mellettem és aludt, ezért elkezdtem nézni és gondolkozni azon hogy milyen jó hogy mi találkoztunk, és hogy összeházasodtunk, és hogy most itt fekszik mellettem, és nem sokára kisbabánk is lesz. Majd ekkor megmozdult kinyitotta a szemét , rám nézett és megcsókolt!

-Te mióta vagy fent???-kérdezte a csók után-

-Hát kb. 10 perce!! Én keltettelek fel??

-Mivel keltettél volna hogy bámulsz vag hogy szuszogsz???? -vigyorgott és olyan szépen ragyogtak azok a szép zöld szemei és belemerültem nem hellottam hogy mit mondd arra tértem vissza hogy nyílik az ajtó és Anett ront be rajta- Jájj... mivan????

-Semmi.csak Carlos eltűnt!!

-Komolyaan??? Mi-de-hogy???

-Hát reggel lementem csináltam egy kávét neki , és oda akartam adni neki majd mikor lehúztam róla a takarót és nem volt ott!!!

-Dehát néha szokott alva járni!!! -gyugtatta az én kicsi mackóm-

-Igen , de akkkor is!!!! Aggódom mert ha hülyeséget csinál...

-Például mit?? -ültem fel-

-Hát.. hát megveri Zaynt!!! Vagy valamii!!!! Segítsetek meg keresniiiii lécciii!!!!!

-Okéé!!!! Megyek csak felöltözöm!!!

-Jó addig én keresen a házba!!!

 

Anett szemszöge:

Mikor reggel lementem és Carlos-t nem teláltam az ágyba nagyon megijedtem és felrohantam Naniékhoz!!! Ők segítettek megkeresni ,de elöbb felakartak öltözni. Én is átmentem felöltözni és bementem a füröbe és....