44.rész Zayn vs. Carlos & Liam vs. Louis! Part2

2013.02.23 18:34

Bementem a füröbe és Carlos ott feküdt a borsóval a szeme alatt a wc-n!!!!!

-Carlos, te mit keresel itt??? -ébreszgettem-

-Mi??Mi, Mi????? Hol vagyook???? -nézett fel kómásan-

-Itt vagy a fürdöbe!!!! -tarottam vissza a röhögést-

-Jaaa.......

-Na de hogyan is kerültél idee?????

-Hát elkellett mennem pisilni de..... elaludtam!! :/

-Ja  értem!!!! Skacooook megvan Carloos!!!!! -ordítottam ki nekik-

-Nem lehetne halkabban?? -jöt ki kómás fejjel James és Andi-

-Bocsiii!!! -mentem el mellettük-

Majd lementem és csináltam reggelit és kávét mira mindenki fel kelt...

 

Carlos szemszöge:

Reggel Anett ébresztett hogy mit keresek itt, vagyis a fürdöben??? Elöször azt sem tudtam hogy hol vagyok, aztán rájöttem mi történt. Pisilni kellette de elaludtam, nem tudom hogy csináltam(mivel állva pisilek), lehet hogy eldöltem lehet hogy valami más ... de mindedj!!! :D

-Jó reggelt !!- köszöntöttek mikor lementem-

-JOBB reggelt!!!! -emeltem ki a "jobb" szócskát- Mi ez a finom illat, amúgy meg????

-Anett reggelit csinál Szandival!!! -mondta James elemelve a szeme elöl az újágot-

-Okéé...de mit????

-Palacsintáááát!!!!! -ordították a konyhából-

Bementem hozzájuk és hátulról átöleltem az és Dárgámat!!!

-Jó reggel királylány!!!! -suttogtam a fülébe-

-Jó reggelt , hercegem!!! -csókoltam meg-

Utána kimentem a konyhából fel az emeletre és felöltöztem , mejd vissza mentem. Pont kész volt a reggeli Ezért leültünk az asztalhoz és megettük a finom palacsintát!!!

-Csók a szakácsoknak!!! -vigyorgott a csajokra James-

Majd a csajok is leültek de hirtelen egyszer Dominika felállt és azt mondta.....

 

Dominika szemszöge:

Reggel a reggelinél felálltam és azt mondta hogy :

-Bejelenteni valóm van!!! -persze póker face-val, hogy ne jöjjenek rá hogy nem is olyan komoly-

-Mi az??? -ijedtek meg-

-Hát csak annyi hogy... Anett délután mennyünk le a partra sétálni!!! -na itt elröhögtem magam-

-Huhh... megijesztettél... de oké!!! -vigyorgott-

Megettük a reggelit és lementünk a partra. Berohantunk a vizbe, persze úgy hogy ne essünk el, de én persze hogy elestem. Feltápázkodtam  és kimentem Anett jött utánam röhögve és le is fényképezett teljesen ázottan.....

 

Anett szemszöge:

Reggeli után lementünk a partra és berohantunk a vizebe és Dominika persze hogy elesett, ezért kimentünk és lefényképeztem a kép rögtön ment fel twitterre:

/You're crazy! But I love it! <3 @DominikaSelenaMaslow /

Mikor felraktam a képet titokbaan kaptam egy hívást: (A=Anett , L=Logan)

L: Szia , gyorsaan gyertek be a korházba!!

A:Mi? De miért???

L:Mert Carlos találkozott Zayn-nel a boltban mikor elment James-sel. És Zayn megint behuzott egyet Carlos-nak de Carlos vissza ütött de, sajnos Carlos-t most nagyon megütöte és kórházban van!!!

A: Mivaan??? Oké rohanunk!!!! Szia!! -és letettem a telefont-

 

-Dominika gyorsan a kórházbaa!!!! -rohantam a kocsihoz-

-Okéé.okééé.de miért??

-Majd elmondom csak gyere!!!!!

-Jóó!!!

Majd beültünk az autóba és elindultunk, 5 perc múlva már a kórházba is voltunk, és felrohantunk a szobához ahol Carlos feküdt mindenki ott volt!!! Mi is leültünk és persze sírtam , de Edward leült méllém és nyugtatgatott. Mikor egyszer kijött az  orvos és azt mondta hogy........