45.rész A Vidámpark!! ;)

2013.02.27 17:28

Kijött az orvos és azt mondta hogy:

-A fiatalúr állapota, nagyon jó!!! Mert nem érte annyi ütés...~csörgött a telefonja~ Elnézést ezt felkell vennem!! -elment-

-Huhh.. nagyon jó , hogy jó az állapot!! -nyugodtam meg-

-Várjunk.. várjunk..várjunk -ugrott fel Edward-

-Mivaan??? -emeltem fe a fejem-

-Hát.. csak az orvos nem látta még Carlos-t???

-Merthogy??? -néztem hülyén-

-Mert azt mondta hogy FIATALÚR!!!??? :D

-Jajj Edward ne fárassz!!! -röhögtem-

-Most hívtak a rendőrségről hogy a másik fiatal ember Zayn???!! Úgye Zayn a neve?? Na mindedj rosszabb az állapota!!! Eltörött a keze és alába szóval elmegyek hozzá és megvizsgálom!!!

-Zayn a neve!! Igen!!! -.-" -Mondta Kendall-

-Huhh..akkor megnyugodtam!!! -sóhajtottam fel-

-Miért nyugodott meg?? -nézett a doki-

-Mert Zayn nincs olyan jó mint Carlos!! Amúgy belehet hozzá menni??

-Igen belehet!! -ment el a fejét vakargatva az orvos hogy milyen egy fura családból származhatom-

-Nagyon hülyének nézhet tégeed!!!! xD -röhögött James-

-Kössz!!! Na de menjüünk bééé!!!!! -ugrottunk fel a lányokkal-

-A paraszt!!! -ordított utánunk John és ők is beindultak ők is-

Bementünk Carloshoz beszéltünk egy kicsit pár órát. Mikor bejött a nővérke:

-Délután mehet haza!!! -majd megnézte Carlos kezét és kiment-

-Na akkor induljunk!! -Állt fel Carlos-

-Okéé!!!

Kimentünk a kórteremből majd a kórházból és beültünk a autóba. És elindultunk haza, mikor hazaértünk lehuppantunk a akanapéra , mikor felkiáltott James hogy:

-Unatkozoom!!! -lecsúszott a fotelból-

-Én is !!!

-Holnap mennyünk el a vidámparkba!!! -vigyorodott el Harry-

Mindenki beleeggyezett. Mivel már késő volt ezért felmentünk aludni....

Reggel felkeltünk olyan jó volt Carlos mellett ébredni. <3

-Jó reggel Manóó!!!! -húzott magához és megcsókolt-

-Jó reggelt Nyúlbogyóm!!! -szóltam közbe a csóknak még egy ideig csókolóztunk mikor valaki dörömbölt-

-Készülődjeteek !!!! -dörömbölt és ördibált Logan-

-Okéé!!! -kiabáltam-

Felöltöztünk majd lementünk.

-Induljuuunk!!!!!

-Okééé!!!

Elindultunk az utat végig röhögtük és mikor oda értünk meg láttunk egy fénykép autómatát és Logan megkért hogy üljünk be és csináljunk egy fényképet:

Mikor kiértünk a gépből elindultunk az óriás kerék felé. Mikor valaki megfogta hátulról Dzsinát.

-Mag úgy néz ki mint Miley Cyrus!!! -mondta egy idegen nő-

-Igen és!!! -lépett oda Dizsna mellé Kendall-

-Ne féljen és csak annyit akarok kérni hogyha szeret énekelni és olyan vagy olyasmi a hangja mint Mileynek , akkor énekelne??? Szeret énekelni??

-Igen szeretek!!! De nincs hangom...

-Mi az hogy nincs hangod??? :o -léptem oda-

-Hát van egy kicsi de.....

-KICSII???Mi az hogy kicsi nagyon jó hangod van!! -jöttek a többiek is-

-Na akkor énekel???

-Igen!! De ki maga???

-Jajj.. be sem mutatkoztam.. Carolin Bird vagyok

-Szia. -mondtuk egyszerre-

Dzsina felment a színpadra és elkezdett énekelni nagyon nagy taps vihar érkezett mikor végzett. Lejött a színpadról és Carolin azt mondta neki hogy.....