46.rész Logan új barátnője!

2013.03.01 17:52

És azt mondta neki hogy nincs-e kedve híres énekes lenni amire Dzsina azt mondta hogy IGEEN!!! A dal közben Logan és Elizabet haza mentek. Miután elintézte Dzsina a papirokat elindultunk haza. És mikor haza értünk láttuk hogy Elizabet beszáll egy taxiba és elmegy(?). Berohantunk a házba és láttuk hogy Logan ül a kanapén és bámul maga elé!!  A többiek oda lökdöstek hozzá és ők felmentek én pedig leültem mellé:

-Mi történt??  

-Hát haza értünk és felmentünk a szobába ott leült Twitterezni én pedig kimentem a mosdóba vissza értem mög ültem és láttam hogy egy paival üzenetezgetnek arról hogy milyen jó lenne együtt megszökni. Én pedig felálltam és megkérdeztem hogy most ez mi amire ő azt felelte hogy mi mi? Megkérdeztem tőle hogy mióta tart ez az egész, erre azt mondta hogy semmi közöm! De igen is van közöm mert ÉN vagyok a pasiid!! Az igaz na hát akkor egy 1,5 éve!!! Mi vaan??? Igen 1,5 évee!!!! Na jó ha téged nem érdekellek akkor ennek végee mennyél avval a kis b*zi gyerekkel csá!!!! És kimentem a szobából!!! Ő pedig összepakolt és elment!!

-Igen, azt láttuk..sajnálom!! -megöleltem-

-Én is....kicsit!! :/

-Csak egy kicsit??

-Igen..mert már éreztem hogy nincs meg az a szikra kettönk között!!!

-Ja értem!!! Hát nagyon sajnálom!!!

-Oké de egyedül hagynál egy kicsit!!!

-Igen..persze !! Szia.

-Köszi! Szia.

Felmentem és bementem a szobánkba a többiek ott ültek az ágyon és engem vártak miután beértem rám támadtak hogy:

-Mi volt??

Elmeséltem nekik részletesen mikor.....

 

Logan szemszöge:

Mikor felhívták Dzsinát a színpadra én és Elizabet haza mentünk. Mikor haza értünk ő leült az ágyunkra és elkezdett Twitterezni én pedig elmentem a dolgomra és mikor vissza értem leültem mögé. És megláttam hogy egy fiúval chatel és mikor megkérdeztem még neki állt feljebb hogy nekem semmi közöm hozzá, mire én megmondtam neki hogy talán egy kicsi van mivel ÉN vagyok a pasiijaa!!! Errő ő elmondta hogy miótatart ezért én szakítottam vele lementem ő pedig összepakolt és elment én ültem a kanapén mikormeghallottam hogy megöttek a többiek és hallottam hogy oda jön hozzám Anett gondolom úgy löködték hozzám de tudom hogy ő oda akart jönni !!! Leüllt hozzám beszélgetni de magányra volt szükségem ezért felment. Miután felment gondolkodtam és felentem hozzájuk. Mikor beléptem a lányok sorra megöleltek és azt mondták hogy menjünk el sétálni vagy edzeni!!!

-Jó akkor menjünk el sétálva edzeni!!! :D

-Okéé!!! Akkor átöltözüünk!!! -mentek ki a lányok-

-Jó!!!

És elmentek átöltözni mi is felvettünk egy kis Izom Póloot és elintultunk le a csajok már ott voltak!!!

-Indulhatuunk??? -kiáltott Carlos-

-Igeen!!!! -ugrottunk fel mindannyian-

Elindultunk.

Mikor oda értünk egy csapatba maradtunk mikor......

 

Anett(én) szemszöge:

Elindultunk edzeni és mikor oda értünk egy csapatban maradtunk mikor meg láttam egy régii(még mindig barátok) barátnőmet Jenny-t ahogy éppen edz az edőjével vagyis pihenőt pihenőt tart:

-Jennyyy !!!! -kiáltottam fel-

-Anettttttttt !!! -szaladt felém és megölelt-

-Khm..khm...khmm....! -köhécseltek a többiek-

-Jaa... Jenny ő itt Carlos, James, Logan, Kendall, Andi ,Dzsina, Dominika és Alexaa.. És Nani meg Szandit már ismered!!!

-Igeen!!! ^^ -és megölelt mindenkit-

Majd valahova elmentek Logannal.

-UUUhh..... -suttogott nekem oda Carlos mire én megcsókoltam hogy maradjon csöndbee-

Már mindenki elfáradt ezért elkezdük keresni Logan-t és Jenny-t.. Mikor megtaláltuk leesett az állunk ott csókolóztak egy falmellett Jenny-vel. És elkezdtünk a lányokkal kuncogni. Mire ők oda néztek és elkezdtek nevetni majd bevallották nekünk hogy ők tökre összeillenek és járnaak!!!!

-Ez az Logan végree újraa boldoog!!!!!

Téma: 46.rész Logan új barátnője!

:)

kendall | 2015.11.10

Nagyon jó lett gratulálok !

new rész

NaniOfficial | 2013.03.02

Nagyon tetszik, rem már írod a következőt. *.- <3

.

Zsófiii | 2013.03.01

Nagyón jó lett...és siess a köviveeeel! :D

Re:.

Rusher~ | 2013.03.01

Köszii!!! Próbálom minnél elöbb!!! ;) <3

Blog

Rusher*-* | 2013.03.01

Írjátook ide hogy tetszik-e a blog!!

Új hozzászólás hozzáadása