47.rész Tesós nap!!!! <3

2013.03.03 15:48

Carlos szemszöge:

Miután megbeszéltük Logan-nal és a "csapattal" hogy együtt vannak elindultunk haza. Mikor haza értünk, mindenki bement csak én és Anett maradtunk kint.

-Gyere egy kicsit Cicaa!!! -fogtam meg a kezét és elindultam a kocsi felé-

-Miért, hova megyünk???

-Meglepii!!! -ugrottam be a volánhoz-

-Okéé de nem kötöm be a szemem!!!!!

-Jóó..Itt is vagyuunk!!!

-Okéé! -átszaladtam az ő oldalára kinyitottam az ajtót és a kezébe nyomtam egy kendőt-

-Minek a kendő????

-Kösd be a szemed!!!

-Mi mondtam hogy nem kötömbee!!!!

-Naa légyszii!!!! -néztem rá bociszemekkel-

-Nee, csak a boci szemeket nee!!!! Na jóó bekötöm!! -majd bekötöttem a szemét-

Utána átkaroltam és elindultunk mikor megérkeztünk a meglepetéshez levettem a szeméről a kendőt ő pedig teljesen meglepődött talán egy kicsit el is pityeredett mert ezt látta:

-Ezt miért kapoom?? -csókolt meg-

-Mert most vagyunk 4hónaposaak!!! -csókoltam vissza szenvedélyesen-

-Jajj, nagyon köszönöm Kicsim!! IMÁDLAK!!!! <3

Majd leültünk megettük a kaját megittuk a pezsgőt és elindultunk haza. Mikor haza értünk már mindenki aludt ezért mi is felmentünk és lefeküdtünk aludni.

Reggel mikor felébredtem az én Cicám még aludt ezért lementem . Mikor leértm meglátott Kendall elvigyorodott és elkezdett futni fel fele a lépcsőn.

-Hé, haver mivan??? -de nem halotta mert akkor már az emeleten volt- Mi van vele?? -néztem Jonh-ra és Nani-ra-

-Mi nem tudjuk!!!

-Okéé!! -leültem reggelizni-

 

Anett (én) szemszöge:

Reggel arra keltem hogy Kendall ráugik a hasamra.

-Ufff..Kendall ehez korán van méég!!! -dörzsölgettem a szemem-

-Drága hugom, csak úgy mondom hogy 10 óra vaan!!!! -ordította el a "10 óra vaan"-t -

-Jól vanna!!! Mit akarsz??? -ültem fel-

-Csináljunk egy tesós napot!!!!

-Okéé!!! Csak felöltözöm!!! De mi a terv??

-Hát elöször elmegyünk sétálni Yumá-val hazahozzuk és beülünk egy kávézóba!!!

-Okéé!!! Na de tünéés!!!!

-Jóó!! Sziaa. siess!!

-Okéé!!!

Mikor kiment Kendall felöltöztem, fogatmostam stb. És lementem Kendall és Juma már lent vártak.

-Mehetünk???

-Igeen!! -pusziltam arcon-

Elindultunk és tök jól szórakoztunk csináltam róluk egy képet és autómatikusan ment fel Twiterre:

/@HeffronDrive/ Te vagy a Világ legjobb bátyja!! IMÁDLAK!!! Eddig is csodás ez a nap, de lesz még jobb is!!! Yumaa !! <3

 

Miután kész lett a kép haza vittük Yumát és elemntük a kávézóba. Utána mikor haza értünk........