48.rész. Best Friend Brother.

2013.04.23 15:48

Tudom már nagyon nagyon régen volt új rész ezen a blogomon! Nagyon sajnálom, ez a rész már tegnap kész lett csak valamit nagyon elcsesztem. Kiraktam ebbe a csoportba egy képpel is. Na de mindegy itt is van a következő! Ja, és még annyi hogy ezt a blogot csak azért folytatom mert az én kicsi PenaPajtim meg kért! Őt ismertem meg először a csoportból. És Ő Dominika Csere és nagyon Imádom a blogjával együtt...... <3 ;) Remélem olvasod!!! <3 :$

 
Mikor haza értünk bementünk a házba:

-Haaahóóóó......Valakiiiiii!!! -nincs válasz-

-Senkiiii? -kiáltott Kendall, ekkor egy csobbanást hallottunk a medence felől ezért oda rohantunk-

-Mi a ........! -esett le az állam-

-Ti mit kerestek a medencében? És hova tűnt mellőlem Kendall?

-A FIÚK! És elment! És vigyázz!

-Mi mireeeeee? -és placcsantam én is a medencébe mert a Kenlos páros mögém osont és beledobott-.- -

-Party Peapleeee!!!!!! -ugrottak le az erkélyemről Logan és James ekkor elkezdett csörögni Carlos telefonja-

-Halo.....Szia...Igen...Mi?...........De......Most?.......Oké...Jó..Szia...Megmondom....Háj!!! -tette le meg vigyorogva beugrott a medencébe, és mikor feljött a tetejére már a többiek kiszálltak és pedig felfeküdtem a matracra-

-Miért mentetek ki? -kérdezte mikozben oda úszott mellém-

-Mert...mi most bemegyünk és majd mondd el mit vagyiski hívott ha érint minket! -majd bementek-

-JÓJÓ! Anett!

-Igen? -néztem fel rá-

-Mutatok valamit!!! -majd megfogta a matract és lelökött róla majd lebukott Ő is és a víz alatt megcsókolt majd mikor eltávolodtunk mutatott egy szivecskét a kezével és felmentünk a felszínre-

-Én bemegyek, mert kicsit hideg a víz! -szálltam ki-

-Én is megyek. Várj meg az öltözködéssel!! -kacsintott majd futott utánam- Várj már meeeeeeeeeeeeeeeeeeee.... -csúszott el a konyhától a bejáratig és ekkor mindenki elkezdett röhögni- Köszi jól vagyok! -fogta a fejét, mi akkor már a földön fetrengtünk-

Mikor befejeztük a röhögést felmentünk Carlossal és átöltöztünk, majd mikor elindultunk lefele megfogta a derekam magához húzott és azt mondta hogy:

-Anett, téged mindennél és mindenkinél jobban Szeretlek! -majd egy érzelmes csókkal jutalmaztam meg-


*James szemszöge*

Mikor leért Anett és Los, Carlos elkezdte a mondandóját:
-Na figyeljetek Jamesnek Kendallnak és nekem elkell utaznunk egy pár napra!
-Mi vaan? -ugrottak fel a lányok-
-Igen és akkor Jenny kizárva,Anett..te? -nemet bólintott a fejével- akkor Anett sem. És akkor jön Dzsina és Andi!!
-Na akkor menjünk mert az esti nyolcas géppel indulunk! -majd felrohantunk a szobánkba és 1óra múlva már mindenki lent volt, búcsút vettünk mindenki mindenkitől majd elindultunk-

*Logan szemszöge*

Mikor elmentek a banda tagjaim, akkor Louis és Dominika is bejelentette hogy elmennek egy romantikus hétvégére. Anett bement a saját szobájukba én pedig ledöltem az én ágyamra és felnéztem Twitterre. Majd hallottam hogy kopognak az ajtómon:
-Gyere.-szóltam ki-
-Szia....Lo-g-gan! -hüppögött kisírt szemekkel Anett-
-Úristen, mi a baj? -ugrottam fel az ágyról és megöleltem-
-Mos-Most hívott fel anyukám hogy-hogy meghallt a nagypapám! :( -hüppögött még mindig-
-Jajj, ne sírj!
-Figyelj rá érsz egy kicsit?
-Persze!
-És Jenny?
-Ő forgat a Nickelodeonnál!
-Ja , hát akkor eljönnél velem valahová?
-Persze, tudok egy jó kis helyet gyere menjünk!!
-Okééé! Na akkor menjünk!
-Jó, gyerünk!

***********

Mikor oda értünk egy szép kis csendes helyen lyukadtunk ki.
-Na figyelj viduljunk! -tépett egy virág szálat- Jajj...édes egyetlen gyöngyöm harmatos virágszálam Ó drága Juliáám! Vegyél nekem egy Batmanes sapkát légyszivees!!!
-Jajj, te hülye gyerek mindig feltudss vidítani! -ölelt meg,majd beértünk egy híd alá és előre szaladt majd lefényképezett-

-Na ez megy Twitterre! -mutatta oda a telefonján a képet-